Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Ο μικρός πρίγκιπας


- Καλημέρα, είπε ο μικρός Πρίγκιπας
- Καλημέρα, είπε ο έμπορος
Πουλούσε κάτι τελειοποιημένα χάπια που σβήνουν τη δίψα. Όταν πάρεις ένα από αυτά, κάνεις μια βδομάδα για να ξαναδιψάσεις.
- Και γιατί τα πουλάς; Ρώτησε ο μικρός Πρίγκιπας.
- Είναι μεγάλη οικονομία χρόνου, είπε ο έμπορος. Οι ειδικοί τα έχουν λογαριάσει. Μπορεί να γλιτώσεις έτσι πενήντα τρία λεπτά την εβδομάδα.
- Και τι κάνεις αυτά τα πενήντα τρία λεπτά;
- Τα κάνεις ό,τι θέλεις...
«Εγώ, σκέφτηκε ο μικρός Πρίγκιπας, αν είχα στη διάθεσή μου πενήντα τρία λεπτά, θα πήγαινα σιγά-σιγά κοντά σε μια πηγή....»

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το blog. Μου θύμισες πράγματα που θάθελα να μην τα ξεχνάω. Καλή σου μέρα Dreamer!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά διαβάζω αυτά τα αποσπάσματα που έχεις αναρτήσει και το μυαλό μου αρχίζει να σκέφτεται με διαφορετικό τελείως τρόπο! Πόσο καλό κάνουν στην ψυχή μου!
    Συνέχισε με αυτό τον τρόπο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Shaman Skywatcher